Life is beautiful, if u make it beautiful.

Life is beautiful, if u make it beautiful.

Wednesday, February 18, 2015

Gubahan Perkahwinan

Assalamualaikum dan salam sejahtera readers 

It almost the end of cuti semester and my brother is getting married. Yeayyyy! I'm a little bit nervous for him (Haha..). Alhamdulillah akhirnya my brother bertemu dengan tulang rusuknya tapi aku tak tahulah sekuat mana dia punya vibration setiap kali jumpa zaujah dia (wakakaka!). So, for the wedding preparation, gubahan perkahwinan pihak lelaki mak aku yang gubah dan dibantu oleh pembantu dia yang comel ni (Ehemmm...). Mak kata aku ni kreatif juga. Tak kreatif banyak, kreatif sikit je. Then dia kata aku boleh belajar bab gubahan ni. Aku pun tanya, apa kena mengena kos yang aku belajar di universiti dengan gubahan ni? Well, dia kata boleh jana income. Okay, aku terlupa yang mak aku ni otak business. Why not kan? I'll think about it later.

Ni antara gubahan untuk hantaran. Simple.



Ada yang dah siap dan ada yang masih belum siap. Nanti aku update lagi selepas wedding day ye. Kbai~

No comments: